Sunday, April 5, 2009

Dinner oh dinner...

5.4.2009 9.57 a.m.Well, setelah mandi dan freshen up, akhirnya aku dapat juga menulis sedikit nukilan tentang dinner Mass Comm yang telah aku attend semalam. It was a very cool and unforgettable experience. Yela, first time dinner kat luar. Hotel pula tu. If semester sebelumnya semua dinner di dalam kampus, (sucks, trust me) finally dapat juga peluang berdinner di luar. Sebenarnya aku hampir tak dapata pergi, because of someone who terlajak tak pick up aku. Mujur Dahlia sanggup patah balik to pick me up (Thanks Dahlia!). Also, boleh pula sesat masa on the way jumpa Segat. But, at the end of the day, sempat juga sampai ke Rennaisance. Nak tengok gambar aku dan rakan-rakan. Tengok ni.



Well, just a few notes here and there tentang dinner semalam. Malas nak cerita lebih2. Props to the crew yang bertungkus lumus membuat charity dinner ni. Congratulations to Anuar and co. Di samping makan dinner, dapat juga menyumbang kepada Kiwanis. However, ada juga la few things and bits yang kurang memuaskan sedikit. Bak kata orang, nothing is perfect.
Acara start agak lambat daripada the scheduled one. So, agak tertunggu-tunggu juga aku dan rakan2. Dahla lapar time tu. Tapi biasala. Acara2 MassComm sebelum ni pun tak on time. Also, makanan pun boleh tahan la. Mungkin aku expect yang tinggi2, pasal tu aku macam kurang berpuas hati dengan foods yang dihidangkan. Performance pun bolehla. Bittersweet perform masa dinner. Sayangnya mereka perform lagu2 yang kurang mesra telinga. I mean, lagu2 mereka yang kurang popular la. Rasanya kalau undang other bands yang banyak lagu2 popular lebih better. Tapi ni tak boleh salahkan penganjur because it is up to the band untuk perform lagu apa.
Aku rasa ada missed opportunity masa joget lambak. Patutnya invite semua untuk berjoget lambak. Aku rasa mereka tak kisah kalau nak berjoget lambak beramai-ramai. Sekejap sangat segment tu. Kalau like 10 plus minutes better la. Ada juga la sedikit technical difficulties sepanjang perjalanan majlis. Tapi itu commonla kan. Aku kurang puas hati dengan video kamera yang digunakan. Model yang agak tak advanced. Patutnya dinner cubala usaha cari kamera video yang advanced sedikit. Beta cam ke.
Other than that, other things should be given the credit that it is due. Goodies agak cool. I love the bear. Yearbook pun agak exclusive looking. Terus teringat kenangan2 dulu. The angels were a nice touch for the event. Pengacara majlis agak commendable dan harus diberi pujian. All in all, for an event yang hanya start projeknya pada awal semester ni, it was a great achievement indeed. Again, props to the crew who put up this event altogether.
Well, two weeks lagi aku akan tamat pengajian diploma. Still there are few obstacles yang harus diharungi. Insya Allah akan aku laksanakan dan tackle evry obstacle dengan jayanya.
Ciao.
notakecil:
-Banyak gila fellow MassCommers yang all out that night, in terms of attires. Dah last dinner la katakan.
-She, one of the girls of my dream, was at the dinner last night. She was very elegant that night. Boleh buat orang yang panas jadi sejuk.
-F1 dah sampai Malaysia. Sekejap lagi aku akan ke sana. Hope ada banyak crash. Hehe.
-Here's to pray that MU to not f#cked up again toight. Sakit hati because Liverfool menang last minute semalam.

3 comments:

  1. what in the name of god is adzim wearing?

    ReplyDelete
  2. sedeynya semuanya dah tamat... :((

    ReplyDelete
  3. oit ko tak ucap time kasih pon kat aku kerana menemani ko dan bg cdgn kat ko bli baju tu....pap pap pap tul la....

    ReplyDelete